Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 09:21:55 +0300

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/07750 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Ülejõe küla, Marta (Elamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Seoses ehitustegevusega maantee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26945210>  (menetlus nr: 
425160), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister